2015/09/15

145

Po raz kolejny wracam po dłuższej nieobecności. Zdjęcia były robione już jakiś czas temu ale coś wtedy mi w nich nie pasowało. W tym roku będąc nad morzem powstały 3 sesje z myślą o blogu i teraz leżą na dysku i jakoś nie jestem do nich przekonana. Znowu mam ochotę skończyć przygodę z blogiem po czym jak mija jakiś czas brakuje mi tego. 
Jak tam kochani minęły wam wakacje? Moje były bardzo intensywne. Ledwo się obejrzałam, a już przyszedł wrzesień. Najpierw trochę pracy, a pod koniec lipca pojechałam z chłopakiem nad nasze polskie morze - powiem szczerze, że chyba się trochę stęskniłam za tym naszym Bałtykiem. Na pewno ten wyjazd był jednym z lepszych w moim życiu. W sierpniu wybraliśmy się na festiwal - mój pierwszy w życiu - było idealnie! Wybraliśmy Kraków i chociaż jadąc tam znałam raptem 3 zespoły nie żałuje - było niesamowicie! I już wiem, że za rok zaliczmy więcej festiwali :)
















9 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz kochana, nie wiem co Ci w nich nie pasował, bo wszystko jest genialne :)! bardzo mi się podoba cały ten look :)
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw:) torebka jest urocza i piękny kolor na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są bardzo ładne!
    Nie mam pojęcia, co Ci w nich nie pasowało ;P

    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu zwróciłam uwagę na torebkę - świetna. Co do końćzenia z blogowaniem - mam wrażenie, że to jak narkotyk od któego nie da się uciec, ale który działa pozytywnie. Nie rezygnuj, naprawdę.

    Zapraszam na mój nowy blog, który będzie moim dziennikiem ze studenckiego życia na pielęgniarstwie
    http://lepszanizlekarz.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię klasyczne, stonowane i minimalistyczne looki! To są zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Torebka jest ponadczasowa i ma fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Zestaw jest świetny:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Loving this look! Wish I could understand what you were saying haha

    xx
    Aida
    www.espritdemode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Dlatego proszę o nie zostawianie linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google.