2013/12/22

128

Stylizacja jeszcze z przed tygodnia. Niestety za dużo było na głowie aby wstawić post wcześniej. Sukienkę ubrałam na imprezę urodzinową. I właśnie ona gra pierwszą rolę w dzisiejszym poście. Zakochałam się w tej sukience jak tylko ją zobaczyłam. Tak można powiedzieć, że była to miłość od pierwszego wejrzenia :) Powiem szczerze, że jest chyba pierwszą sukienką która jest wykonana z tak świetnego materiału - bardzo miły w dotyku. Bardzo wygodna i uniwersalna. Na pewno jeszcze nie raz ją ubiorę. Buty już jakiś czas leżały u mnie w szafie. A dopiero teraz doczekały się swojego debiutu na blogu.











sukienka - BlueShadow, rajstopy - gatta, buty - czasnabuty.pl, kolczyki - mohito


29 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do konkursu Liebster Blog Award :) więcej informacji na moim blogu : ) patu-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz kapitalnie - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwona szminka bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta sukienka i przepięknie ci w czerwonej szmince , pozdrawiam i życzę wesołych świąt !! Justifashion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany zestaw <3 Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz !
    też dostałas propozycje współpracy z dressslily ?:)
    wesołyych!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna sukienka ;) I te butki super :)

    Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tak samo dostałam propozycje i tez jestem ciekawa czy cos z tego wyjdzie xD
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jak przyjdzie Ci przesyłka to daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. baardzo ładnie się prezentujesz!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz !! :)

    Wesołych !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna sukienka!:)) śliczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja ten zestaw, sukienka bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przejmuj się kochana doskonale rozumiem brak czasu i natłok obowiązków..
    prześliczna sukienka + ta czerwień na ustach to strzał w 10! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za komentarz ;) ciekawa sukienka

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna sukienka i kolor na ustach!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo kobieco wyglądasz w tej stylizacji, super :)!

    OdpowiedzUsuń

Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Dlatego proszę o nie zostawianie linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google.