2012/04/26

59

No to przychodzę do was z kolejnymi nowościami. Dziś wszystkie klasy maturalne jechały do Częstochowy tak więc dzisiejszy dzień był trochę wycieczkowy. Z moimi dziewczynkami było bardzo sympatycznie i nie żałuje, że tam pojechałam. Mam dla Was parę zdjęć z tego wypadu. 


















I chyba się pogubiłam. We wszystkim. Potrzebuje rozmowy. Ale nie z byle kim, tylko z najbliższą osobą. Niestety jak tylko chce zacząć rozmowę o tym co się dzieje we mnie, tam w środku od razu się poddaję. Nie wiem czym to jest spowodowane. Nie wiem już co mam robić. Coraz ciężej jest dusić w sobie te złe emocje, złe rzeczy. Nie potrafię już rozmawiać o naprawdę poważnych rzeczach. Zajmujemy się błahymi sprawami.

34 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, takie wesołe jesteście na nich;) Widać wiosnę w pełni;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakież wesołe te fotki! super :) nie ma uśmiechu bo to jeszcze te dawne fotki ;p nie marudź!
    opowiadaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matura kiedy to było ;) Każdy ma w życiu takie momenty, przejdzie. Umiejętność rozmowy to wcale nie taka prosta sprawa jakby sie mogło wydawac. Słońca w serduchu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice photos!!pretty girls!
    and cute blog!!!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! :)
    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. udany wypad - super się ogląda zdjęcia z takiego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te fotki! :D

    Właśnie, no i zapytałaś mnie wczoraj, albo przedwczoraj, w jakim mieście ten SH - Ostrowiec Świętokrzyski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wycieczki klasowe zawsze najmilej wspominalam:D mimo, ze nieznosilam mojej klasy w LO :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam udane wycieczki klasowe;)

    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw, a szczególnie podoba mi się marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no, przyjdzie, przyjdzie ;p kiedyś! ;p
    no przecież się uśmiecham!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia ;)
    ja myślę że potrzebujesz trochę wyciszenia. ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie kolorowe i wesołe zdjęcia! Naprawdę mi się podobają!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. hihi pozytywne zdjęcia :)

    dzięki za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam połączenie pudrowej marynarki z jasnymi jeansami! Sama szukam idealnych jeansów, ale nigdzie nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Dlatego proszę o nie zostawianie linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google.