2012/04/06

49

Cześć dziewczyny!:) Jak tam przygotowania do świąt? Bo ja w ogóle nie czuje, że już w niedziele będę jadła z rodziną wspólne śniadanie. Że stukniemy się jajem. Z roku na rok magia świąt coraz bardziej zanika. A szkoda. Wczoraj pojechałam z mamą do Wrocławia po prezenty. Byłyśmy w magnoli. I powiem szczerze, że się zawiodłam. Porównując do tego co mam tu w Opolu tam wcale lepiej nie było. Sklepy tam są mniejsze i w sumie asortyment który mam tu bardziej mi się podoba niż tam. Aż zdziwiło mnie to ale cóż. Do magnoli więcej nie zawitam. Ewentualnie do którejś galerii w centrum. Dziś w ramach zrewanżowania wczorajszego dnia poszłam do Solarisa, później do sh. I muszę powiedzieć, że chyba w końcu znalazłam lumpeks odpowiedni dla mnie.




za te 3 sweterki zapłaciłam aż 16,50 :)
























marynarka, koszula- Bershka,
bluzka- camaieu

48 komentarzy:

  1. o proszę u mnie też dzisiaj powstał 57 post, fajnie się złożyło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wesołych świąt:)
      zapraszam do obserwacji i komentowania ;**

      Usuń
  2. Boskie ciuszki :)
    zapraszam na konkursik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka jest po prostu śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. teeeeż chcę taką marynarkę :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego moje miasto jest takie zapyziałe... ani porządnego lumpeksu ani żadnej sieciówki :( i jak tu żyć :( Zazdroszczę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boski 1 kolorek sweterku *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. za 3 sweterki 16zł ?! Nieźle ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna marynarka. No i sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ciężko ! sprzątanie sprzątanie jeszcze raz sprzątanie ! :((
    Super sweterki !

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zakupy . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zakupy z chęcią zobaczę sweterki "z bliska" ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie pokazałaś sweterków w całości, chociaż od razu mogę powiedzieć, że kolory są piękne;) A do tego ta cena... Już wiele razy próbowałam swoich sił w sh i chyba tylko raz wyszłam stamtąd jako zwycięzca, ale cóż będę próbować!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. marynarka jest cudowna. Zapraszam Cię do mnie na artykuł o szpilkach Christiana Louboutina, myślę ze warto. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna marynarka! :)
    Sweterki też śliczne. Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. marynarka jest cudna i te sweterki boskie :D
    zapraszam do siebie w wolnej chwili i na fan page ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. AAAAAAAAAAAAAAAA marynarka cudna, genialna, boska! :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. marynarka <3
    co do butów, o które pytasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki :)
    kupiłam je przez internet, na stylowychbutach, ale to już dawno bo prawie rok temu, w wakacje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ahh , jakie śliczne nowości <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne nowości, zwłaszcza sweterki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. marynarka i swetry są świetne ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli chodzi o "magię świąt" to mam tak samo, zresztą zawsze bardziej pod względem magii wolałam święta Bożego Narodzenia. Świetne zakupy - kradnę marynarkę! Wesołych i pogodnych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie piękne rzeczy kupiłaś;) genialna ta marynarka

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna marynarka. ;)

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ekstra blog! najbardziej podobają mi się sweterki no i marynarka <3

    Pozdrawiam ! :)
    annefromwonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Z galerii we Wrocławiu polecam Renomę, jest tam wiele świetnych markowych butików:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello!
    Want to know your blog? Have more contact?
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!
    If you are open in the field of communication, it is you open new horizons that you know every day!
    There are other countries, people who share the same passions as you.
    I invite you to visit Blogspot Directory
    This blog is not personal! It is for everyone!
    Us to share the different passions, fashion, paintings, crafts, cooking, sewing, photos, poetry, and so be able to find in countries other people with similar passions.
    I think this community is also of interest to you and your friends.
    Come on site, enter your blog url and the url please your friends
    Have a great day with the hope that you come join us.
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. hm, ja też nie czuję świąt, może to ta pogoda...

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne ciuchy, ciekawy blog ;)
    Mimo wszystko, wesołych! ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. udane zakupy :)
    świetna marynarka!

    wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. widzę jakieś fajne sweterki.^^
    Wesołych Świąt. !

    OdpowiedzUsuń
  34. w swieta trzeba sie radowac, totez mozna pozwolic sobie na kolorowy manicure ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. moja kuzynka mieszka we Wrocławiu blisko magnolii ;)

    OdpowiedzUsuń

Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Dlatego proszę o nie zostawianie linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google.