2012/03/05

38

Witam Was kochane! Na wstępie muszę podziękować Wam za te liczne wejścia i komentarze u mnie na blogu. Aż człowiekowi miło się robi widząc, że powolutku osiąga wyznaczony sobie cel :) Zakładając tego bloga chciałam, żeby interesowało Was to co tu pisze, to co tu dodaje. Na początku myślałam, że blogowanie jest łatwe, że poprzez reklamy może coś wpadnie do portfela. Niestety życie nie jest takie łatwe i musiało minąć trochę czasu żeby statystki były wysokie. Na razie też nie zarabiam na blogu chociaż widać reklamy po prawej stronie.


Wiele z Was pytało też czy buty w poprzednim secie są wygodne. I muszę powiedzieć, że jeśli nie musimy dużo chodzić to owszem są wygodne ;d. Ale zakochałam się w nich więc "cierp ciało jak żeś chciało". Dziś niestety nie mam dla Was nowych zdjęć bo znowu mnie dopadła choroba. Jeszcze dwa tygodnie temu zdychałam z powodu bąbli, a teraz mnie poderwał mnie katar i nie chce odstąpić. Leje mi się z tego już czerwonego nosa strasznie. Jutro jeszcze posiedzę w domu i wyleczę to przeziębienie do końca i myślę, że już w środę będzie okey.

Dziś przyszło do mnie futro które zamówiłam na allegro. Po dwóch tygodniach czekania paczkę otworzyłam zrezygnowana. Już na wstępie paczka śmierdziała. Po otwarciu okazało się, że futro jest zniszczone. Brudne, ma dziurę oraz posklejane włosie. Ja to mam szczęście. No i po raz kolejny mój M mógł powiedzieć "A nie mówiłem?". Mogłabym się w końcu nauczyć go od czasu do czasu posłuchać, a nie postępować pod wpływem chwili. Nie pierwszy raz nie wyszło mi to na dobre. Ale cóż. Mam kolejną nauczkę na przyszłość. Mam nadzieje, że jakoś się da to wyjaśnić.






No i jeszcze wracając do tematu celów stawianych w życiu. Muszę w końcu się zmobilizować i coś zrobić z sobą. Zacząć znowu ćwiczyć. Zdrowiej się odżywiać. Mam wrażenie, że w tamtym roku było mi łatwiej. W tym roku mam w dupie takiego lenia, że sama na siebie jestem zła. 
Na koniec zostawiam Was inspiracjami. Ale obiecuje poprawę! Postaram się coraz częściej dodawać zdjęcia zestawów. Następny taki będzie! Obiecuje :)
I dziękuje każdej osobie która wytrwa w czytaniu do końca. 

57 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! mi też ostatnie zdjęcia się bardzo podoba!!
    dziękuję za odwiedziny:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie!
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż muszę zerknąć o jakich budzikach mówisz, bo chyba coś przegapiłam. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. weź reklamę z adtaily :)

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się biorę za ćwiczenie ale strasznie nieregularnie.. jednak za leniwa jestem :). Futerka nie da się jakoś zareklamować?

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie inspiracje! mój faworyt to nr 3;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawialas futro na aleegro ? ; o

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisanie sprawia Ci przyjemność, tak lekko Ci to wychodzi. :-D Inspiracje boskie, aż chce się lata. :)
    Zapraszam na konkurs http://jwasiaa.blogspot.com/2012/02/konkurs-konkurs-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe inspiracje ! będę obserwować, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi się te inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  11. tamte buty to cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te inspiracje ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. o masz, dziwnie z tym futrem. :O
    chociaż właśnie też ostatnio słyszałam, że często: to co w internecie różni się od tego co faktycznie zostaje wysłane. ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie jest świetne ! :)
    Z tego co zauwazylam już dawno cię obserwuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie martw się ja też mam strasznego lenia jeżeli chodzi o ćwiczenia. A najtrudniej jest ćwiczyć samemu, polecam zaleźć towarzysza. Ja znalazłam, tylko nie mamy kiedy wybrać się po karnet na fitness :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale dziwnie z tym futrem ; o
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stawianie sobie celow jest wazne, a dazanie i osiaganie jeszcze wazniejsze ;) Pozdrawiam ;) u mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia koszula jest boska ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. No blogowanie wcale nie jest łatwe, hejterzy niestety zawsze obsmarują tyłek albo trudno jest znaleźć czytelników, ale wiadomo po jakimś czasie zawsze wzrasta ilość czytelników i statystyka szaleje :P ja też mam wrażenie, że stoję w miejscu, czas zacząć robić brzuszki :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ciesze sie, ze statystyki Ci rosną, oby tak dalej ;))! chcialabym taka koszule jak na ostatnim zdj :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję statystyka :)
    Fajne inspiracje :**
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. życzę jeszcze wyższych stat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wracaj do zdrowia :) A jeśli chodzi o allegro to miałam taką sytuację, że facet po przelewie w ogóle mi butów nie przysłał... a były takie piękne! Mnóstwo jest oszustó i naciągaczy. To po prostu coś strasznego
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrowiej .;)
    Ja w tamtym roku też miałam więcej motywacji, aby lepiej jeśc i ogólnie ograniczac coś taam .;p Niestety ten rook.. yh. muszę się bardziej wysilic .;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę :*
    bardzo fajny blog,przyjemnie się czyta :)

    dodaję do obserwowanych!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Braku kataru i braku wszelkich choróbsk w najbliższym czasie życzę:)
    Też mi się wydaje, że w zeszłym roku miałam większą mobilizację do ćwiczeń, zdrowego odżywiania, ale muszę się wziąć za siebie koniecznie i Tobie też życzę powrotu do starych nawyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne inspiracje;) życzę powrotu do zdrowia i mobilizacji do ćwiczeń też mi by się przydała:D

    OdpowiedzUsuń
  29. teraz choroba to złapie szybko, bo niby ciepło jednak nadal zimno :< powrotu do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety, blogowanie to ciężki kawałek chleba, więc albo to robi się z pasji, albo się ginie w całym gąszczu blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oby to nie byla alergia ! zdrowiej !!
    ostatnie zdjecie jest rozkoszne <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdrowia życzę ! Ładne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziekuje bardzo :)
    o matko to zle z tym futrem ;/ Zawsze boję się zamawiać w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najgorzej w świecie jak przyjdzie z allegro zniszczona rzecz :( współczuje Ci strasznie, ale mam nadzieje, że uda Ci się je wymienić czy cokolwiek..
    Podobają mi się te inspiracje♥

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja spotkałam sie z opinią ze buty łądne muszą być niewygodna! I coś w tym jest bo moje fioletowe botki są nie wygodne choć piękne

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam nadzieję ,że szybko wrócisz do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie zdjęcia są mega <3
    Niestety teraz jest taki okres, że można szybko się przeziębić, sama dopiero co się wyleczyłam :)
    Właśnie takie są minusy zamawiania przez internet, a ze składaniem reklamacji jest jeszcze gorzej. Ale życzę powodzenia, aby udało się jak najszybciej wymieniać to futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Współczuje z powodu futra, tak to bywa jak zamawia się przez internet...
    Świetne inspiracje ;).
    ZDROWIEJ!!

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję!:)
    zdrowiej! z tymi celami to ciężko bywa, ale no wszystko zależy od nas, jak się czegoś bardzo chce to da się, trzeba znaleźć motywację! a co do paczek, to własnie przez takie akcje czasem boję się zamawiać z internetu.. no i świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko co jest na zdjęciach jest boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne sa te pierścionki i bransoletki, ah..:D:D

    OdpowiedzUsuń
  42. ✿ kwiatuszek na 8 marca :)
    + dodaję

    OdpowiedzUsuń
  43. zdrowiej szybko :) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiadomo, każdemu w gust to samo nie wpasuje :) Ważne, że mnie się podoba to połączenie hehe :) Świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  45. świeeetny blog :) będę zaglądać częściej :) :*
    obserwujemy ?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. z tą paczką to faktycznie nie miałąś szczęścia :(
    świetne inspiracje!

    // racja, ale ja tak nie umiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Też muszę coś ze sobą zrobić w końcu, ale brak mi chęci i motywacji.
    Lenistwo chyba jednak przeważ ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Z okazji naszego święta chciałabym Ci życzyć jak najwięcej sukcesów w życiu, rozwoju intelektualnego i fizycznego, byś zawsze była zadowolona z siebie, ze swojego ciała i duszy, by nikt nie stanął na Twojej drodze ku spełnianiu marzeń, wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja tez kiedyś myślałam, ze zarabianie na blogu jest taaakie łatwe! Hahahaha, głupia byłam:D

    OdpowiedzUsuń
  50. inspiracje świetne,wszystkie mi się podobają:)
    szkoda tylko tego futra, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zawsze staram się odwiedzać wszystkich, którzy tu zaglądają. Dlatego proszę o nie zostawianie linków do swojego bloga/strony w komentarzu - trafię do Ciebie po profilu blogera/profilu Google.